суббота, 16 мая 2020 г.

סיכום שלושה חודשים ברוסיה



אני בסידורי " השלמה" עם התקופה קצרה, אך כוללת סיכום של חיים שלמים, ברוסיה...

למדתי על עצמי כל כך הרבה שיקח אולי איזו שנה לעכל...

הדבר היקרי שלמדתי - שאני יכולה לסמוך עלי בעיניים עצומות.

ושאני יודעת לארגן דברים- מהר, מועיל, מדויק, עם המון חמלה ונחישות.

שאני- אמא מעולה לעצמי ( בזכות זה יכולתי לקבל וללוות את ההורים שלי לדרכם האחרונה)

שאני סומכת על החיים. ועושה צעדים ל "ריק" , ללא ידוע - כאילו יודעת בוודאות שדרך כבר פתוחה לפני. וזה משהו חדש עבורי!

שאני יוצרת משפחה בכל מקום ובכל תנאי- וזה ירשתי מהוריי ומסבא וסבתא.

שאני- חלק משרשרת של אנשים נפלאים. שכל אחד היה תרומה גדולה לאנשים אחרים.

שאני מוקפת באהבה תמיד. וכך יהיה לנצח.

שהבורא דואג לי ומתייחס אלי כאילו אני בתו היחידה)

שאני יודעת להיות אסופה גם בלב הסערה.

שהוקרת תודה - זאת בחירה הכי עוצמתית שיש.

מפתח מסטר שפותח הכל.

אז אני מודה וממשיכה הלאה...

איך זה נהייה קל וכייפי יותר?

באהבה - אור- אל

( בתמונות אני וסבתא מצד אבא - שלימדה אותי להיות אמא))











Комментариев нет:

Отправить комментарий