среда, 30 июня 2021 г.

עבודה עם הגברים. מה מקבלים בטיפול

 #עבודה_עם_הגברים

מישהו מתקשר: " היי, אני מתעניינת בטיפול... מממממ... את עושה טיפולים מיוחדים?"
" למה בדיוק אתה מתכוון?"
" נו, את יודעת... טיפולים מיוחדים..."
יש הרבה אנשים שמסוקרנים לדעת מה בדיוק קורה במרחב שלי - עם לקוחות- גברים ופשוט לא מעיזים לשאול. הרי יש עכשיו מגוון רחב של מטפלים ומטפלות- וקשה להבין, מה ומי בדיוק מתאימה לצרכים שלך הספיציפיים.
אז אני עונה לשלאות הכי שכיחות:
🍀 בסשנים אתי ( יחידים או תהליך ליווי להגשמה, " יד ביד" שהוא שלושה חודשים) יש לפעמים מגע. בלבוש מלא, לא באזורים אינטימיים. וגם לפני שאני נוגעת ( אני משתמשת במגוון רחב של הכלים, כולל טיפולים אנרגטיים) - אני תמיד מבקשת רשות. גם לפני חיבוק בכניסתך לקליניקה ולפני עזיבתך))
🍀 רק אתה מחליט, האם היום אנחנו עובדים דרך מגע ( הנחת ידיים על נקודות בראש או על הגוף). אני הולכת עם הבחירה שלך.
🍀 כתוצאה מעבודה איתי ( שזה תהליך ריפוי דרך גוף- נפש- נשמה- רוח- תודעה ) תרגיש שינויים בכל תחומי חיים, כולל מיניות. אבל אני לא הוסמכתי לטיפול מיני- אז אין מגע באיזורים אלה.
🍀 אני אישית מאוד אוהבת חיבוק. כי מאמינה שמגע אוהב ובטוח, לב אל לב- צורך הבסיסי של בני אדם. וגם כלי ריפוי טבעי הכי עוצמתי. אבל גבולות שלי במרחב טיפולי ברורים מאוד. ואם בא לך לחבק אותי - גם אתה מוזמן לבקש רשות קודם.
🍀 והכי הכי חשוב: על תחשוש לשאל שאלות. על תוותר על הזדמנות ליצור חיים איכותיים יותר רק כלא הרגשת בנוח לשאול כ ל שאלה עלי, על תהליך טיפולי והכי חשוב- עליך! אני כאן, בישראל - עד סוף חודש אוקטובר.
וטל" ווואטסאפ שלי- 0526644258
MA בפסיכולוגיה והוראה,
NLP
הנחיית קבוצות ממכון אדלר
אימון אישי, אימון עסקי רוחני
אקסס בארס + מגוון תהליכי גוף
תטה הילינג,
ריפוי שמאני
תמציאות באך,
נירוגרפיקה,
תקשור,
ריפוי בשחזור גלגולים,
ועוד כלים רבים שאני כבר לא זוכרת וניסיון של מעל 30 שנה))

Комментариев нет:

Отправить комментарий