среда, 20 июля 2022 г.

להיות חופשיים

שלום, אני אור- אל ואני מכורה.

נקייה.

הייתי מכורה את רוב חיי לכל מה שרק אפשר.

לכל מה שנתן לרגע תחושת ביטחון ( מדומה),

שייכות ( מדומה),

הקלה ( מדומה)

משמעות ( מדומה)

תרופות, עישון, סקס, שופינג, סוכר, קורבנות, חולי, שקר, דרמה, יחסים הרסניים, אלימות, צדקנות,  תפקיד של " מצילה", אהבה לטראוומה ועוד ועוד ועוד...

זה מה שידעתי ואני מודה לניסיון זה - כי אחרי ש" נכנסתי" לשורש של התמכרות- גיליתי שם ילדה שלא קיבלה בילדות את הדברים האמיתיים. 

ואז יכולתי לעטוף אותה בחמלה ואהבה ולרפא.

בזכות ניסיון וריפוי זה היום אני מזהה את ה" ילדים הפנימיים הפגועים" אצל אחרים.

את המבוגרים שמתקשים להאמין בעוצמה שלהם ולא רואים את האלוהים שבפנים.

אני רואה את ההוד והדר בגברים שמתקשים לראות את עצמם כבעלי ערך - ונתקעים בלופ של " חייב" ו" צריך"...

עושים בחירות שלא מובילות לאושר, מפזרים את האנרגיה לדברים השוליים ומפספסים את העיקר...

אני רואה את הנשים שכל החיים מתאמצות להיות משהו אחר - ומתרחקות מעצמן.

אני יכולה להבין את המקום מאיפה הם באים - ללא שיפוט, ו" להחזיק להם את המרחב" בזמן שהם מתאהבים בעצמם לשאשונה,

בזמן שהם מגלים את הכוח ויופי של עצמם,

בזמן שהם מגלים רמות חדשות של הקלילות ושמחה בעצמם ויוצרים חיים שאפילו לא חלמו...

כי זה מה שקורה בתהליך " ליווי יד ביד" איתי.

תהליך עומק של שלושה חודשים לפחות ( כי במהלך שלושה חודשים רוב תאי גוף מתחלפים ותאים החדשים כבר נושאים את התודעה גבוהה יותר) - בהם אתם מגלים את עצמכם מחדש.

ולומדים לבחור בחיים שמחים, מלאים ומספקים.

ללא התמכרויות ושחזור מקורות של כאב ( כי זה מה שמאכיל את ההתמכרות) ושקר.

תהליך זה דורש גם ממני מחויבות גבוהה - לכן תנאי הראשון של בחירה זה בזה ( כמרפא וכלקוח) - שנעים לנו זה עם זה.

שאתם אוהבים את האנרגיה שלי ואני אוהבת את שלכם.

כי שנינו משפיעים זה על זה בתהליך, ושנינו עובדים כצוות.

ושאתם באמת מוכנים לאהוב את עצמכם יותר מאשר את ההתמכרויות שלכם.

אז אם אתם בוחרים לעבור את הדרך לחופש בליווי שלי - דברו איתי. 

נשוחח, נרגיש את האנרגיה, ונחליט, האם זה מתאים.

ומשם- השמיים הם הגבול)

באהבה - אור- אל.

אני בוואטסאפ 972526644258+

Комментариев нет:

Отправить комментарий