понедельник, 22 ноября 2021 г.

העולם נקי מהקורונה



" אם אתה יכול לדמיין את זה - אתה יכול ליצור את זה!" - אמר וולט דיסני האהוב על כולם.

האמת - אני כמו וולט דיסני, חיה בסרט שפרקים חדשים שלו מציירת, ואז הם מתגשמים!

צירתי את הבית חלומות- ברגעים שלא היה לי מושג באיזו מדינה אחיה- ואז יש לי בית בדיוק כמו חלמתי!

ציירתי שלום בישראל ( בסדנה " שלום בפנים - שלום בחוץ") - וברגע שהגעתי לשם ב 20.05 הוכרזה הפסקת אש...

אני מציירת תנועה בעסק, טיסות ללא חיסונים, דייטים רומנטיים... הכל! 

ומקבלת הרבה מעבר ממה שדימיינתי!

תודה! איך זה נהייה עוד יותר טוב מזה?


ועכשיו בא לי ליצור עולם נקי מהקורונה.

ואני יודעת שזה אפשרי.

במיוחד כשמתחברים לאותה כוונה כמה אנשים יחד!


בא לכם להנות ביחד וליצור מציאות שעוד לא הייתה קודם?

אם כן- אתם מוזמנים לקחת חחלק של זה!

הששתתפות ללא עלות. מותר ורצוי לשתף גם את הילדים בכל גיל ואת ההורים בכל גיל!


אז מתי נפגשים?

בשבת 27.11.21 בשעה 10.00 ( שעון ישראל)

איפה?

בזום ( לינק בתגובה)

איזה ציוד נדרש?

 דפים A4 של נייר אקוורל
- טוש שחור דק ( לא מחיק)
- מרקרים זוהרים
- עפרונות צבעוניים
- מחדד
- מחברת רגילה


עורך הסדנא - 3 שעות.
***
מה הקשר בין יצירה ליצירת מציאות?

- יוצרים קשרים חדשים במוח
- מגרים אזורים חדשים
- עוקפים את המיינד
- משחקים, יוצרים קלילות והנאה
- מחברים עונה ימינית עם עונה שמאלית
- מערבבים 2 שפות – עוד " יציאה מאיזור הנוחות", אפשרויות חדשות
- מנקים על התפיסות הישנות ואנרגיות שעולות – כאן ועכשיו.
- מאפשרים לתנועה חדשה להופיע

מי אני?
אור- אל מאור, מרפאה שמאנית,
ציירת, סופרת, מטיילת בעולם, יוצרת ומעבירה קורסים
על נושאים שקשורים לחיים בשפע, 
מלוויה אנשים  בדרך להגשמה.
אישה שמחה, חופשייה ומאושרת)

תכתבו, מי מגיע ותזמינו את החברים.
אשמח לענות לכל שאלה בוואטסאפ 
+972526644258


Комментариев нет:

Отправить комментарий