воскресенье, 26 апреля 2020 г.

אני בוחרת בחיים

#תחזית_אנרגטית 27.04.20 
בחירה בחיים.
***
אני בוחרת בחיים.

היו, יש ויהיו אירועים רבים שינסו להרהר אותי,
את האמונה שלי בי ובבורא שדגאג, דואג וידאג לי לנצח נצחים.
אני בוחרת בחיים.

כי זאת מתנה וזכות הכי גדולה, שאני יכולה להנות ממנה - עוד הרבה הרבה זמן.
כי לחיות בפלנטה שלנו - זה לחוות המון חוויות, ללמוד המון דברים, להרגיש את כל ההרגשות,
שאני חווה ומרגישה בזכות בחירה זאת.

אני בוחרת בחיים.
לפעמים כאב מהעבר או פחד על העתיד מבלבלים אותי - ואז אני נזכרת, שזאת גם בחירה.
ללכת לשם ולחוות דברים שכבר נגמרו או עדיין לא קרו ( וקרוב לוודאי לי יקרו עפ אני לא אצור אותם במחשבותיי)) - או להיות כאן.

בגוף שלי - בבית שתמיד איתי, בכל מצב ותקופת הזמן.
ולהביע לו אהבה והכרת תודה.
ולנשום. כי אני יכולה.

אני בוחרת בחיים כי בא לי להיות במקומות מקסימים בפלנטנה בטרם ביקרתי בהם
או להסתכל על אלה שכבר כן- אבל מזווית חדשה.

כי בא לי לחבק , לעשות אהבה, לצחוק, ללטף, לרקוד, לכצייר, לכתוב, ללמד, לטייל, לשמוע סיפורים, לרפא...

אני בוחרת בחיים  כי ככה.
כי בישביל זה באתי.
ואני מתכוונת להנות מהדבר הזה במאה אחוז.

תודה למי שברא אותי.
תודה למי שנפח בי את נשמתי
תודה למי שילד וחינך אותי ( בדרכים שונות)
תודה למי שנפרד ממני ( כי הגיע זמן להיפרד)
תודה למי שממשיך לשחק איתי וללמוד דברים חדשים.
תודה למי שמחכה לי בדרך - אני מתרגשת לפגוש אותו.
תודה לי עלי ועל הבחירות שלי

שהבחירה בחיים היא הכי חשובה.

באהבה
אור- אל מאור.

* זאת מנטרה מתוקשרת שאני ממליצה לקרוא כמה שבא לכם-
כדי לחזור לתחושת יציבות, לחיבור למרכז,
להחזיר ביטחון ואופטימיות.

תנסו לקרוא אותה בקול רם ותכתבו בבקשה- איזה שינוי זה יצר.

* כדי להביא אותה גם לילדים או להקריא להם.
תבורכו.

Комментариев нет:

Отправить комментарий