воскресенье, 26 апреля 2020 г.

קריאת אנרגייה solar flexus ומסרים מגאיה ( רוח של אמא אדמה)

תודה לאורנה מרום היקרה- אני עשיתי את הסריקת צ'קרות במסגרת " שיעורי בית" של קורס " תקשור קוואנטי" בו אני לומדת ממש עכשיו.
ועליו ממליצה בחום!

אתמול, קיימתי מספר מפגשים של "קריאת אנרגית מניפולורה" - צ 'אקרת מקלעת השמש.
מעניין שאצל כל המשתתפות בקשות לסשן  היו דומות:" מה עליי לעשות עכשיו, לאן להפנות את האנרגיה שלי, במה עליי להתמקד כדי להיות פרודוקטיבית כרגע?"

באופן בלתי צפוי (מכיוון שלא ניתן לחזות את התוצאה), בכל מפגש קיבלתי גם עצות והמלצות של גאיה-הרוח של אמא אדמה.

הרי, סולר פלקסוס (צ ' אקרת מקלעת השמש) אחראי לתקשורת איתה! 
והקשר הזה הוא דו כיווני!

כאן אני משתפת את הטיפים שהגיעו, ואתם בוחרים את אלה שמדויקים לכם! 

* המיקוד ב" כאן ועכשיו"
אל תפריעו לכדור הארץ להיותאורגן מחדש על ידי רעש המחשבתי ותניחו לתכניות של עתיד הרחוק . תסתכלו מה באת לכם לעשות ב 2-3 ימים קדימה, לא יותר.

* לעשות משהו שקשור לפרחים- להעביר את העציצים למיכלים גדולים יותר, לנבוט זרעים, יחד עם ילדים, לשתול משהו או לטפל בעציצים  או צמחים בגינה הקיימים.

* תרקדו, תציירו, תגזרו ותדביקו הפרחים. בשלל צבעים. זה ימלא אותכם ואת כדור הארץ באנרגיה של שמחה ויצירה.

* עורכים "ישיבה משפחתית " ומחליטים איך כל אחד מבני המשפחה רוצה לנצל את ההזדמנויות חדשות - יש הרבה קורסים חופשיים, טיולים וירטואליים וסדנאות... 
תצרו תכנית פעילויות ברורה ומסודרת למשפחה שלכם-זה יעזור לכם להרגיש מאוחדים, פרודוקטיביים, ובטוחים יותר


* יוצרים עיתון משפחתי או יומן של "חדשות טובות" וכותבים שם כל יום - חדשות טובות על ההתאוששות של כדור הארץ וציונים על הצלחות אישיות בכל תחום שבא לכם. אפשר לצייר או להדביק תמונות שם. זה יהיה מוצג היסטורי בקרוב!


* פעילות מוגזמת של Solyar flexus גורמת ליצירה מוגברת של פסולת בגוף. תתמכו בגופכם, שתו הרבה מים, תה קמומיל,   מים של עלי פטרוזיליה במים חמים . זה יעזור לנקות את הגופה.


* גאיה אומרת: "בכל מצב חריג שורד החזק ביותר ."התחבר עם כישורי המנהיגות שלך. תעשה רשימה של כל הכישרונות ומיומנויות שלך, במה אתה טוב, ותרא למי אתה יכול לעזור עכשיו, ואיך. אם לא תמצא תשובה, חפש שוב. אם לא היית המנהיג, לא היית כאן על הפלנטה!


* אל תתנגד למה שיבוא . ואם עולה הפחד- (זה רק אנרגיה!) שאל אותו מה הוא רוצה. תוד לו תודה על מוכנות להגן עלייך. כשאתה מסכים ומקבל, הפחד כבר לא שולט בך, אלא הופך למקור אנרגיה זמינה עבורך.



* הרשה לעצמך להרגיש הכל מבלי לחסום את האנרגיה שבבטן . תדבר את רגשותיך, תרקוד, תצייר, תכתוב... תן להם מרחב. כל רגש נושא את המתנה שלו.


* לעשות עיסוי עצמי בבטן או להזמין מעסה.


האביב מגיע בכל תנאי. זכור את זה. תהייה בקבלה והכרת תודה ואז האביב שלך יהדהים אותך ביופי והגדולה שלו.



אוהבת אותך.

בשם גאיה-אור-אל-מאור.

Комментариев нет:

Отправить комментарий