понедельник, 27 апреля 2020 г.

ביטחון

להיות ולהרגיש בטוחים בכל מצב
ביטחון. סיפור קטן ואז מנטרה.

אינטואיציה שלי וחיבור לכל העולמות- הם כלים המרכזיים בעבודה עם גברים ונשים שמבקשים שינוי בחיהם.
ומה שיורד בתקשור לאחד מהם- בדרך כלל משרת אנשים רבים...

הלקוח שאני מספרת עליו- היה מדריך טייסים.
גבר " ראליסטי", שמאמין יותר בהגיון מאשר  ברוחניות " ודברים כאלה"...
מהמפגש הראשון שלנו, קלטתי את הפער בין הביטחון ( למדינה ) שהוא כביכול דואג לו  והתמכרות לאדרנלין, רצון למתוח את הגבולות, להסתכן ולהסתכל למוות בעיניים.
הוא ביקש " לעבור לשלב הבא", ליצור משהו חדש בחיים - אבל התמכרות לסכנה משכה אותו אחורה.

ביקשתי להוריד כלי ריפוי המדויק עבורו - וירדה מנטרה זאת.
נתתי לו אותה וביקשתי לקרוא כל בוקר, לפני שהוא יוצא לעבודה...

למחרת הוא התקשר: " תשמעי, זה היה נס! 
במהלך אימנים, שאני במטוס יחד עם החניך - קרתה איזו תקלה במנוע...
והמטוס התחיל ליפול...
ואני - לדקלם את המנטרה שנתת לי. ( כי מבחינת ניסיון לסדר את התקלה ניסינו כבר הכל!)
פתאום זה הסתדר בעצמו! המנוע פתאות התחיל לעבוד כאילו לא קרה כלום- וחזרנו לבסיס בשלום!..."

אז הנה היא. 
מנטרה " ביטחון"
***
אני בטוחה, שמורה ומוגנת בכל רגע של החיים.
כל מה שקורה- קורה לטובתי הגבוהה
המלאך השומר שלי, מלאכי שרת, מדריכים וישויות האור שמלווים אותי - נמצאים לצידי תמיד.

אני מחוברת לעץ החיים.
אור הבורא עובר מהצמרת שלו דרכי ומנקה כל מה שלא שלי וכל מה שסיים את תפקידו ומוריד את זה דרך שורשים לאדמה.
ומאדמה עולים דרכי חכמה, עוצמה וביטחון שהיא משרה.

נבראתי בצלמו של הבורא - והוא דואג לי תמיד.
בדרכים, בין אנשים, באוויר ובמים - אני בטוחה ושמורה.
כי זאת זכותי לחוות ביטחון תמיד.
זה חלק מהמהותי, מנורמה אלוהית שלי.
אני מאמינה בזה שאני בטוחה ומוגנת.
אני מרגישה בטוחה ומוגנת.
אני יודעת שאני בטוחה ומוגנת.
אני משדרת ביטחון ומוגנות.
אני מודה על ביטחון ומוגנות.
אני הביטחון.

נעשה נעשה נעשה. תודה.
***

תשמרו לכם את המטרה ותשתפו אותה ליקיריכם.
באהבה- אור- אל מאור.
* בצילום - מקום עוצמה ליד  מנזר רילסקי, בבולגריה.



Комментариев нет:

Отправить комментарий