четверг, 16 февраля 2023 г.

הזמנה לוובינר שיצור לכם הרבה כסף


 היי, אנשים אהובים!

אם אתם הגעתם לדף אורוע זה- סימן שכבר דיברנו בפרטי ואתם שוקלים להיות שותפים שלי בקידום ציורים אנרגטיים.

בוא נפגש בזום ונבהיר כל הנקודות שיעולו לכם במהלך השיחה.

גם נקשיב לשאלות של אנשים אחרים ונראה מה ניצור בזכות זה.

( את השאלות שלכם אני ממליצה להכין מראש)

מתי נפגש?

ב 02.03.23 בשעה 19.00 שעון ישראל

( לינק לזום אשלח בפרטי)

כמה זמן?

שעה בערך.

אם יש לכם אנשים שזה יכול לעניין אותם - תבקשו קודם ליצור קשר איתי.

אני בוואטסאפ +972526644258

מעניין מה ניצור ביחד?

באהבה

אור- אל מאור

🌟🌟🌟🌟

מניחה כאן את הטקסט של הזמנה- 


 כסף רוצה להגיע אליך. מוכן (ה) לקבל?

היי, אנשים אהובים!

מי שלא מכיר אותי, שמי אור- אל מאור, אני מרפאה שמאנית ויוצרת תמונות אנרגטיות שמחוללות הרבה שינויים מדהימים בעולם.

במהלך שנתיים בניתי ענף של העסק שקשור דווקא לתמונות אנרגטיות ( מקוריות והדפסים איכותיים) והיום אני מוכנה לחלוק את השפע זה עם הפרטנרים המתאימים.

אז קודם כל, מה מקבלים אנשים שיבחרו להיות שותפים שלי?

♥️ הכנסה נוספת בכל גודל שתרצו ליצור. אתם מקבלים 50% מהכנסה של כל מכירה.

♥️ הרחבת שירותים של העסק המקורי שלכם ( שזה יעלה עניין של הלקוחות)

♥️ תמיכה של אנרגיה קסומה של תמונות אנרגטיות - בבית ובעסק שלכם.

♥️ תמיכה שלי דרך וואטסאפ או מפגשים בזום- לפי הצורך. ( ההצלחה היא משותפת!)

♥️ השקעת זמן ואנרגיה תלויה רק בכם.

♥️ אתם יכולים ליצור כסף דרך ערוץ זה מכל מקום בעולם ( זה מה שאני עושה בעצם)

♥️ התקשורת איתי סביב העסק - תרחיב עוד ועוד את הערוץ השפע שלכם ( בדוק))

♥️ אין צורך לקנות " מלאי של המוצר" ( כמו שקורה בעסקים רבים אחרים) ולמלא בו את הבית.

♥️ ישנה אפשרות להתייעץ ולעלות רעיונות בקבוצת וואטסאפ עם הפרטנרים אחרים.

♥️ מה עוד? נגלה תוך כדי מסע משותף!


את מי אני מזמינה לשיתוף פעולה:

🦋 אנשים שמאמינים במגיה ומדברים בשפה של אנרגיות.

🦋 אנשים יצרתיים, שכבר הולכים בדרך מודעות עצמית והתפתחות רוחנית.

🦋 אנשים בעלי ידע וניסיון של קידום עסק בארצות הברית ובאירופה ( בשפה אנגלית ושפות אחרות)

🦋 אנשים שיודעים ואוהבים לכתוב טקסטים " יאמי" ומבינים בקידום דרך רשתות סוציאליות

🦋 אנשים שחיים בתודעת שפע ולא פוחדים מהכנסות גדולות.

🦋 אנשים שיש להם קשרים עם אנשים בעלי מודעות גבוהה בעולם.


אם הזמנה זאת  ריגשה אתכם - תדברו איתי בוואטסאפ +972526644258

באהבה גדולה

אור- אל מאור


Комментариев нет:

Отправить комментарий